Seda Akgül Karius'tan Sonra Şimdide Can Yaman'a Övgü Yağdırdı! - SPOR FENOMENİ - Son Dakika Spor Haberleri, İddaa Maç Tahminleri

Haberler

13 Kasım 2018 Salı

Seda Akgül Karius'tan Sonra Şimdide Can Yaman'a Övgü Yağdırdı!

Seda Akgül Karius'tan Sonra Şimdide Can Yaman'a Övgü Yağdırdı - Spor Fenomeni

Seda Akgül Can Yaman'a övgü yağdırdı!
Geçtiğimiz günlerde canlı yayında para karşılığında Beşiktaş'ın kalecisi Loris Karius'u öpmeyi teklif eden 47 yaşındaki sunucu Seda Akgül, bu sefer de Can Yaman'ı 'fıstık gibi' bulduğunu ve hayatı boyunca böyle bir adamla olmadığını söyledi.
Kanal D ekranlarında yayınlanan 4 Kadın Zamanı programı sunucularından Seda Akgül, Beşiktaş'ın yeni kalecisi Loris Karius'u 3,750 TL karşılığında öpmek istediğini söylemişti.
Programda Beşiktaş’ın kalecisi Loris Karius’a bir göndermede bulunan ve onu öpmek için 3 bin 750 lira verebileceğini söyleyen Akgül’ün bu esprili göndermesi olay olmuş ve uzun bir süre magazin basınını meşgul etmişti.
Seda Akgül, hakkında merak edilenleri '2. Sayfa' programında anlattı. İşte Seda Akgül'ün açıklamaları:
"22 YILDIR İLK DEFA TÜKENDİĞİMİ HİSSETTİM"
"Bir AVM'deydim. Derya Tuna ve Eylül ile buluşmaya gidiyorum. Derya çok vefalı bir dosttur. Kapıda beni durdurdular. Dediler ki 'Seda Hanım teklif var mı?' 'Üç tane var, iki tanesi tek başıma. Bir tanesi bir erkekle' dedim ve içeri girdim. Bundan başlık çıkmaz ki. 'Kadına tövbe etti' diye başlık atmışlar. 22 yıldır ilk defa tükendiğimi hissettim."
"HAYATIM BOYUNCA BÖYLE BİR ADAMLA OLMADIM"
"Can Yaman'ı eleştiririm, çünkü o bir oyuncu. Fıstık gibi çocuk ama hayatım boyunca böyle bir adamla olmadım. Benim iddialı pozlarım da çok eleştiriliyor. Bu fotoğraflar benim ev halim. Fotoğraflarımda fotoşop yok."
"Yazdan kalan son günlerin tadı çıksın" notuyla paylaştığı fotoğraf kısa sürede eleştiri yağmuruna neden oldu.
Seda Akgül bir diğer paylaşımında ise "etliyim... butluyum... mutluyumm" yazdı.
Spor Fenonemi paylaşılan bilgilerin sorumluluğunu kabul etmemektedir. Paylaşılan tüm bilgiler farklı kaynaklarda alınmaktadır. Bizleri takip ederek en güncel spor haberleri hakkında bilgi edinebilirsiniz.
spor haberleri, spor, güncel spor haberleri

Kaynak: fanatik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder